پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 25 - 04 - 2024

Communist party of iran

اطلاعیه شورای نیروهای چپ و کمونیست در كردستان: توماج را آزاد کنید!

دور نیست که چوبەهای دارتان را به‌ آتش بکشیما


طبق اظهارات وکیل توماج صالحی، بی‌دادگاه رژیم قتل و جنایت در اصفهان توماج صالحی را به فساد فی‌الارض و اعدام محکوم کرده است. این در حالی است که قبلاً دیوان عالی کشور حکم اعدام را لغو کرده بود.

جمهوری اسلامی این روزها زیر فشارهای عدیده به‌مانند مار زخمی به همه‌جا حمله می‌برد. نبرد جسورانه زنان دلیر در مقابل وحوش انتظامی می‌رود تا طرح ارتجاعی “نور“ رهبر جنایتکار را به گل بنشاند. مبارزات بی‌وقفه کارگران و  دانشجویان، پرستاران، مالباختگان، فرهنگیان، ‌بازنشستگان و دیگر اقشار جامعه، سران این رژیم سرکوبگر را دچار هذیان کرده است. در یک کلام بن‌بست ‌بحران‌های چند لایه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، ایدئولوژیک، بین‌المللی و شکاف‌های همیشگی درونی به‌واقع جمهوری اسلامی را در آستانه‌ی فلج قرار داده است.


این جنایتکاران برای برون‌رفت از این موقعیت دشوار، پشت نیروهای سرکوب برای مقابله با جامعه پنهان شدەاند. به این امید که سرکوب مردم به‌جان‌آمده را به‌عقب برانند.

با حمله به زنان، زندانیان، معترضین و چنگ و دندان نشان‌دادن به کل جامعه، در تلاش‌اند از زیر تعرض مردم متنفر وخشمگین جانِ سالم به‌در ببرند.


حکم اعدام توماج صالحی رپر محبوب مردم انقلابی، زهر چشمی است که جنایتکاران خیال دارند از مردم سرنگونی‌طلب جامعه ایران بگیرند، اما زهی خیال باطل! این اقدام جنایت‌کارانه فقط می‌تواند راه سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی را کوتاه‌تر کند. دست جنایت‌کارانه‌اتان را از سر خواننده محبوب مردم مبارز بردارید.


مردم مبارز کردستان ! جوانان انقلابی !

برای پشیمان‌کردن حکومت کشتار و اعدام و باطل‌کردن تهدید جان توماج بپاخیزید! صحنه مبارزه و کف خیابان خالی نیست!

زنان قهرمان با سرکوبگران قصی‌القلب درگیر مبارزه‌ای نفس‌گیر و تعیین‌کننده هستند. با هر شیوه و وسیله.‌ای که برایتان ممکن است صدای اعتراض خود را به حکم جنایت‌کارانه توماج صالحی بلند کنید.

شورای نیروهای چپ و کمونیست در کردستان ضمن تلاش برای سازمان‌دادن حرکت‌های اعتراضی، از کلیه نهادها و تشکل‌ها و شخصیت‌‌‌های آزادی‌خواه و مخالف اعدام انتظار دارد با تمام توان برای لغو حکم جنایت‌کارانه توماج بکوشند.

نه به اعدام !

مرگ بر جمهوری اسلامی !


شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در کردستان

۶  اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۵ آوریل ۲۰۲۴

اشتراک در شبکه های اجتماعی: