پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 25 - 04 - 2024

Communist party of iran

اطلاعیه شورای تلویزیون کومەله و حزب کمونیست ایران در پاسخ به اطلاعیه موسوم به کمیته تلویزیون کومەله

کمیتە رهبری کنونی کۆمەله طی اطلاعیەای با امضای کمیتە منتسب جناحی تلویزیون خود، اقدام ما برای پخش برنامەهای تلویزیون حزب کمونیست ایران و کومه له بر روی ماهوارە را اقدامی جعلی خواندە و نوشته است برای جلوگیری از ادامە فعالیت ما تحت این نام “اقدامات لازم” را انجام خواهد داد.

ما دست اندركاران این کانال خود از بنیانگذاران تلویزیون کۆمەله و حزب کمونیست ایران بودە و در تمام دوران فعالیت این کانال در هدایت و رهبری آن و در تدوین و تهیە برنامەهای تلویزیون دخالتگر بودەایم. اقدام ما برای پخش برنامه های تلویزیون از طریق شبکه های اجتماعی از روزی آغاز شد که کمیتە جناحی تلویزیون با حمایت کمیتە رهبری کنونی کۆمەله و شخص رفیق ابراهیم علیزادە در مقام دبیر اول کومەله از آنجا که کل امکانات تلویزیون را قبضە نموده بود، طی حکمی ضد دمکراتیک در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۱ اقدام بە حذف و سانسور تهیە کنندەگان برنامەهای تلویزیون کومەله و حزب کمونیست ایران  نمود. 


کمیتە رهبری کنونی کۆمەله آنزمان پخش این برنامەها در شبکەهای اجتماعی Peshraw Cpiran را “موازی کاری” نام گذاشت و اکنون که ما اقدام بە انتقال تلویزیون بر روی ماهوارە کردەایم آنرا “جعلی” نام نهادە، این در حالی است که بینندگان تلویزیون کۆمەله و حزب با چهره ها و محتوای برنامه هائی که توسط ما تهیه و پخش گردیده آشنا هستند و خود قضاوت خواهند کرد که کار چه کسی جعلی است. در این رابطە لازم است روشن و علنا اعلام کنیم کە:

۱- ما فعالین و دست اندرکاران این کانال تلویزیونی در راستای مصوبات کمیتە مرکزی حزب کمونیست ایران، خود را مدافع سیاست، برنامە، استراتژی و مصوبات رسمی و تاریخی حزب کمونیست ایران و کۆمەله می دانیم و فعالیت رسانەای و تبلیغی و همە وجوه فعالیت خود را تحت همین نام ادامە خواهیم داد و بە هیچ احدی اجازە نخواهیم داد که این حق مسلم ما را پایمال کند. ما خود جزو سازندگان تاریخ پرافتخار حزب کمونیست ایران و کۆمەله هستیم و بیشتر از هر کسی خود را مجاز و محق بە فعالیت تحت همین نام می دانیم.


2-اقدامات مخرب و انحلال طلبانه و انشعابگرانه کمیتە رهبری کنونی کۆمەله برای جلوگیری از فعالیت اعضا و کادرهای انقلابی و کمونیست جناح چپ تشکیلات برای ما جای تعجب نیست. ما سالهاست با این روشهای ناسالم در مبارزە سیاسی و حزبی آشنا هستیم. مطمئنأ اقدامات ضد دمکراتیک انحلال طلبان برای جلوگیری از فعالیت رسانەای و زیرپانهادن حق مسلم آزادی بیان اعضای حزب کمونیست ایران و کۆمەله، تنها تلاشی بدون ثمر خواهد شد.

۳- راه اندازی کانال ماهوارەای “آلترناتیو شورایی” بە عنوان کانال مشترک جریانات چپ و کمونیست و همکاری و پخش برنامەهای ما در چهارچوب این کانال تلویزیونی اقدامی درست و به جا در راستای استراتژی حزب کمونیست ایران برای ایجاد و تقویت قطب چپ و سوسیالیستی است که جناح مقابل سالهاست مانع پیشبرد این سیاست بودە است و در همین راستا بە همکاری رسانەای با سازمانهای چپ و کمونیست خاتمه داده است.


شورای تلویزیون کۆمەلە و حزب کمونیست ایران

سپتامبر ۲۰۲۱  


اشتراک در شبکه های اجتماعی:

تگ ها :

اطلاعيه