اطلاعیه شماره ۱۱ گروه مطالبه گری پارس جنوبی؛ دوشنبه های اعتراضی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

به اطلاع کلیهی همکاران محترم می رساند، با توجه به عدم برآورده شدن مطالبات بحق کارکنان مناطق عملیاتی، بی توجهی و عدم پاسخگویی مسئولین،
اعتراضات این هفته دوشنبه مورخ ۹ مهرماه مطابق با برنامه هفته های قبل و همزمان در شرکت های حاضر در مناطق عسلویه، جم، کنگان و سکوهای دریایی به شرح زیر برگزار می گردد:
شرکت نفت و گاز پارس؛
– سایت یک عسلویه
– سایت دو کنگان
– سکوهای دریایی
ساعت ۹ صبح
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
شرکت پالایش گاز فجر جم؛
– پارکینگ اتوبوس ها
ساعت ۸ صبح
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
– ستاد مرکزی
ساعت ۹ صبح
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
– ستاد مرکزی
ساعت ۹ صبح
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
همکاران محترم، لطفا مصلحت اندیشی ها و راحت طلبی ها را کنار گذاشته و برای یکبار هم که شده، تمرین اتحاد کنیم.
خواهشمندیم اطلاعیه شماره ۱۱ را در همه گروه های نفتی و گروه های شرکت های تابعه وزرات نفت جهت اطلاع رسانی گسترده و مشارکت بقیه شرکت های تابعه وزارت نفت در تجمعات دوشنبه های اعتراضی بالاخص کارکنان شرکت های مستقر در شهرهای نفتخیز اهواز و خارک، ارسال نمایید.
دوشنبه های اعتراضی
اتحاد پرسنل رسمی صنعت نفت
با تشکر
گروه مطالبه گری پارس جنوبی
