چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 24 - 04 - 2024

Communist party of iran

اطلاعیه‌ برگزاری مجمع سالانه اعضای تشکیلات استکهلم حزب کمونیست ایران

به اطلاع می‌رسانیم که مجمع عمومی اعضای حزب کمونیست ایران در شهر استکهلم در روز یکشنبه 14 نوامبر 2021 به صورت حضوری و با شرکت اکثریت اعضای واجد شرایط حزب در این شهر برگزار شد. 


در این اجلاس که به دلیل محضورات کرونایی به تعویق افتاده بود، ابتدا از طرف “هیات دبیران” منتخب دور قبل، گزارشی از فعالیت های تشکیلات استکهلم ارائه گردید. این گزارش ضمن بررسی فعالیت های انجام شده، به کاستی ها و موانع و ضرورت رفع آنها اشاره داشت و آنها را مورد بحث و ارزیابی قرار داد. در این بخش تاکید شد در شرایطی که جنبش های اجتماعی در مبارزه روزمره شان بر علیه فقر و نابرابری ها از یک طرف و  سیاست سرکوب رژیم ایران از طرف دیگر، دوره خطیری را سپری می کنند، ضروری است که اعضای حزب در این شهر در همکاری با نیروهای چپ و کمونیست، نقش فعالانه تری ایفا کنند. در ادامه روی اولویت های دور آتی تشکیلات استکهلم حزب کمونیست ایران تاکید شد و موارد مشخصی بصورت کنکرت در دستور قرار گرفت. 


بدنبال نحوه هدایت و هماهنگی بین اعضا  در استکهلم مورد بحث قرار گرفت و مجمع مجددا انتخاب “هیاتی” را برای هدایت فعالیت های اعضا در فاصله جلسات مجمع عمومی تصویب کرد و بدنبال در میان اعضای شرکت کننده  11 نفر از رفقا را برای هدایت و هماهنگی  به عنوان “هیات دبیران” انتخاب کرد که عبارتند از:


1. رخشده بلوری 2. شورش مولانى  3. روناک آشناگر  4. آرمان عزيزى 5. صديقه محمدی  6. شمسى خرمى 7. زانیار حمیدی  8. مسعود عظیمی 9. احمدعزیزپور  10. حمید فروتن 11. عیسی جمشیدی   


این هیات جدا از هدایت فعالیت های تشکیلات استکهلم، هماهنگی با تشکیلات های دیگر حزبی در خارج کشور را از طریق جمع “نمایندگان تشکیلاتی های محلی و کشوری” و کمیته مرکزی حزب پیش خواهد برد.


لازم به توضیح است که این مجمع بدنبال عدم شرکت اکثریت اعضای واجد شرایط حوزه استکهلم در کنفرانس جناحی و غیراساسنامه ای “تشکیلات خارج کشور”، تنها با حضور رفقایی تشکیل شد که این “کنفرانس جناحی” را نامشروع دانسته و در آن حضور نداشتند.

هیات دبیران تشکیلات خارج از کشور حزب کمونیست ایران ـ استکهلم

19 نوامبر 2021

اشتراک در شبکه های اجتماعی: