شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ | 17 - 08 - 2024

Communist party of iran

اطلاعیه‌ی شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در کردستان،در سوگ ازدست‌دادن رفیق “فواد زمانی”

روز سی خرداد، جنبش ما یکی از رفقای عزیز، سخت‌کوش و چهره‌ای دلسوز و مهربان، رفیق “فواد زمانی” را از دست داد. رفیق فواد از فعالین علنی حزب کمونیست ایران و کومه‌له در کردستان بود که به‌تازگی در انگلستان سکنی گزیده‌بود.

رفیق فواد از خانواده‌ای کارگری در سنندج آمده‌ بود و از نوجوانی فعالیت سیاسی خود را آغاز کرده بود. این رفیق با جدیت و تلاش پیگیر، به یکی از کادرهای کمونیست جنبش انقلابی و کمونیستی تبدیل شده بود و در مدت کوتاه عمر خود، به‌صورت شایسته‌ای نقش خود را به‌عنوان یک کمونیست در جنبش ما ایفا کرد.

رفیق فواد، رفیقی بود که در هر جمع و هر مکانی به‌عنوان انسانی انقلابی و رزمنده ظاهر می‌شد، در تشکیلات علنی کومه‌له و حزب کمونیست مسئولیت‌های متعددی را عهده‌دار شد. در یونان به‌عنوان فعالی انترناسیونالیست و چهره‌ای قابل‌اعتماد و در ادامه در انگلستان عزمش را برای تقویت هرچه بیشتر جنبش‌مان راسخ‌تر کرده بود.

رفیق فواد در عمر کوتاه خود راه درازی طی کرده بود. او علی‌رغم جوانی گنجینه‌ای از تجربیات انقلابی بود.

ما در شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در کردستان، درگذشت رفیق فواد را به عزیزانش از جمله مادر عزیزش و رفیق ناصر زمانی و رفقای همسنگرش در کومه‌له و حزب کمونیست ایران تسلیت می‌گوییم و یاد و نامش را گرامی می‌داریم.

شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست در کردستان

سوم تیرماه 1403
23 ژوئن 2024

اشتراک در شبکه های اجتماعی: