شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ | 17 - 08 - 2024

Communist party of iran

“از بس دروغ شنیدیم، دیگر رأی نمی دیم”! “فقط کف خیابون، بدست میآید حقمون”!


رژیم جمهوری اسلامی  در شرایطی می خواهد به ادامه حاکمیت جنایتبار خودش در روز ۸ تیر مُهر مشروعیت انتخاباتی بکوبد، که ترس از بازگشت رزمندگان جنبش انقلابی ژینا به خیابان و هراس از گسترش و سراسری شدن اعتصابات و اعتراضات کارگران و برپائی خیزش های نیرومند تر به کابوسی برای سران آن تبدیل شده است. 


سران رژیم باید بدانند، تهیدستان شهری که علیه بساط حاکمیت آنها قیام کردند،  کارگران و توده های به جان آمده از حاکمیت آنان که در چند سال گذشته با اعتصابات و اعتراضات خود صحنه های باشکوهی از مبارزه برای تحقق مطالبات برحق خود را به نمایش گذاشتند، عزم کرده اند که این مضحکه انتخابات رژیم را نیز به شکست بکشانند. 


زنانی که در صف مبارزه کارگران، در پیشاپیش اعتراضات توده ای و مبارزه معلمان و بازنشستگان حضور یافتند، زنانی که در پیشاپیش اعتراضات خیابانی روسری ها را بر زمین افکندند و به آتش کشیدند، در دانشگاهها فریاد اعتراض علیه جداسازی جنسیتی سر دادند مضحکه انتخابات را به صحنه شکست و رسوائی رژیم تبدیل خواهند کرد. 


سران رژیم باید بدانند، بازنشستگان که فریاد می زنند “از بس دروغ شنیدیم، دیگر رأی نمی دیم”، ” فقط کف خیابون، بدست میآید حقمون” این نمایش انتخاباتی را نیز به شکست خواهند کشاند. 


جوانان و دانشجویانی که فرهنگ و خرافات مذهبی را به چالش کشیده اند و در جریان خیزش های انقلابی در برابر قهر خونین ضد انقلاب حاکم سینه سپر کردند، برای به شکست کشاندن بساط نمایش انتخابات رژیم از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.


سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، برابری، حکومت کارگری

زنده باد حکومت شورایی


حزب کمونیست ایران

خرداد ۱۴۰۳

ژوئن ۲۰۲۴

اشتراک در شبکه های اجتماعی: