جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

اخراج کارگران منطقه اقتصادی لامرد در آستانۀ نوروز بدون پرداخت حقوق ومزایا

مسئولان منطقه ویژه اقتصادی لامرد، تعدادی از کارگران این مجموعه را بدون پرداخت حقوق و مزایا، در آستانه نوروز اخراج کردند. یکی از اعضای هیات مدیره منطقه اقتصادی لامرد به کارگران گفته بعید می‌داند شرکت به آن‌ها پولی پرداخت کند و بهتر است به شهرشان بروند و به زندگی‌شان برسند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی: