جمعه ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ | 03 - 04 - 2026

Communist party of iran

اخراج کارگران شاغل در کارخانه فروکروم جغتای

حدود ٤۰ تن از کارگران شاغل در کارخانه فروکروم جغتای از محل کار خود اخراج شدند.براساس این گزارش به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، تعدادی از کارگران کارخانه فروکروم جغتای از محل کار خود اخراج شدند.


بر اساس این گزارش، حدود ٤۰ نفر از نیروهای شرکت اردیبهشت شرق، پیمانکار کارخانه فروکروم جغتای از تاریخ ۲٤ مهر ۱٤۰۳ اخراج شده اند. یکی از این کارگران که سه سال در این کارخانه مشغول به کار بوده میگوید که: « علت اخراج این کارگران کاهش تولید و صادرات بوده است.»

اشتراک در شبکه های اجتماعی: