اخراج کارگران شاغل در کارخانه فروکروم جغتای
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳

حدود ٤۰ تن از کارگران شاغل در کارخانه فروکروم جغتای از محل کار خود اخراج شدند.براساس این گزارش به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، تعدادی از کارگران کارخانه فروکروم جغتای از محل کار خود اخراج شدند.
بر اساس این گزارش، حدود ٤۰ نفر از نیروهای شرکت اردیبهشت شرق، پیمانکار کارخانه فروکروم جغتای از تاریخ ۲٤ مهر ۱٤۰۳ اخراج شده اند. یکی از این کارگران که سه سال در این کارخانه مشغول به کار بوده میگوید که: « علت اخراج این کارگران کاهش تولید و صادرات بوده است.»
