آغاز دوباره اعتصاب در گروه ملی صنعتی فولاد اهواز
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

بنا بر گزارشهای منتشر شده از سوی کارگران گروه ملی فولاد اهواز، به دنبال عدم تحقق وعده های مدیریت شرکت در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، روز سه شنبه سوم بهمن ماه، با شروع اعتصاب کلیه خطوط تولیدی در گروه ملی فولاد متوقف شد.
به گفتهی اینکارگران، این اعتصاب تا روز شنبه هفتم بهمن ادامه خواهد داشت و هیچگونه فعالیتی اعم از تولید، تخلیه مواد اولیه و نیز بارگیری محصول صورت نخواهد گرفت.
در صورت عدم اقدام موثر مدیریت در اجرای طرح، روز شنبه در مورد چگونگی و شکل ادامه اعتصاب تصمیم گیری جمعی خواهد شد.
روز شنبه گذشته (٣٠ دی ماه) مدیریت شرکت تقاضای دو روز مهلت کرده بود که با پایان این مهلت در روز دوشنبه، مجددا مدیریت شرکت یک روز دیگر نیز فرصت خواست که در نتیجه و با توجه به عدم جدیت کارفرما و مدیرعامل در اجرایی شدن طرح مذکور و وقت کشی های مستمر، تصمیم به اعتصاب گرفته شد.
………
