آتش سوزی در پالایشگاه بندرعباس: مرگ و مصدومیت سه کارگر
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

روز پنجشنبه هفدهم اسفندماه، در پی آتش سوزی در پالایشگاه نفت آفتاب واقع در شهرک صنعتی بندرعباس سه کارگر دچار حادثه شدند. دو کارگر مصدوم و یک تن دیگر جان باخت.
سرپرست فرمانداری بندرعباس در این خصوص اعلام کرد که در این حادثه سه نفر مصدوم شدند، که یک نفر از آن ها در محل حادثه جان باخت و دو نفر دیگر با سوختگی های ۲۰ و ۲۵ درصد به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.
به گفته حبیب بهادری، این حادثه بر اثر تجمع گاز در محل تعمیرات و پیش از خارج کردن کامل گازها، در حین عملیات تعمیرات اتفاق افتاده است.
